11 Şubat 2012 Cumartesi

Bloğumu Açtım Alışverişe Çıktım

Aslında benimkisi alışveriş sayılırmı bilmem bugün şuraya yarın buraya gideyim der, birşeyler alsamda, almasamda gezer dolaşırım. Bugün beylikdüzü tarafında işim vardı bende yakında bulunan Real Marketi şöyle biraz dolaştım. İşte aldıklarım...  


Paşabahçe sarmaşık modeli su bardağı

Bu ürünlerin hepsini Real Marketten aldım bardaklar Paşabahçe'nin sarmaşık modeli misafir bardağı olarak kullanmayı düşünüyorum, üç farklı serisi vardı meşrubat, su bardağı ve şarap kadehleri sanırım indirimdelerdi büyük bir sepetin içinde satışa sunulmuşlardı. Meşrubat bardakları.1.79 Tl. Su bardakları 1.49 Tl.    

Paşabahçe sarmaşık modeli meşrubat bardağı

Pilli tuz-karabiber öğütücü

En severek aldığım ürün pilli tuz-karabiber öğütücü ünlü bir markanın aynı tip öğütücüsünü almak istiyordum bunları görünce vaz geçtim. Bu ürünü Real kendisi ithal etmiş. Fiyatı.34.90 Tl. 


Gelelim bu sevimli cam kavanozlara; kırmızı kapaklıları daha önceden almıştım. Mor kapaklıları ise bügün aldım, bu kavanozlara oldukca fazla rağbet var gittinizde bulamayabilirsiniz. Fiyatı.2.49 Tl.  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder