29 Şubat 2012 Çarşamba

Bernardo ve Ben

Kırmızı rengi oldum olası çok severim, bir şey alırken elim ilk önce kırmızı olanına gider. Bu kaseyi de Bernardo mağazasında görüp çok beğendim ve ilk seferinde almadım sonra pişman olup tam beş Bernardo mağazası gezdim ve bulamadım, baktım olacak gibi değil Bernardo mağazalarını telefonla aramaya koyuldum ve Marmara Formda ki mağazasında olduğunu duyunca hemen soluğu orda aldım, aklına koyduğunu mutlaka yapan ben sonunda amacıma ulaşmanın sevinciyle evime geri döndüm. Anladımki birşeyi beğendiyseniz o an alacaksınız sonraya bırakırsanız benim gibi çok yorulursunuz. :):)  




Fiyatı 25 Tl. (salata kaşıkları hariç, evde olan kaşıklarla kombine yaptım)

Fiyatı 12 Tl. 

O kadar Bernardo mağazasını gezdikten sonra nerdeyse tüm ürünlerini ezberledim diyebilirim. Bu kırmızı ekmek sepetinide görür görmez aldım neme lazım sonra bakarsınız bulamam filan, nitekimde anneminde çok hoşuna giden bu sepeti onada daha sonra almak istedim fakat kırmızı rengini bulamadım. Artık onu bu kase kadar arayamayacağım. Bu arada şu sıralar Bernardo mağazalarında 2. ürüne % 50 indirim var ilgilenenlere duyurulur. Bernardo mağazalarında Mutfağınıza hoş aksesuarlar ve mutfak gereçleri bulabilirsiniz.   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder